poniedziałek, 8 października 2012

Rozdział I

   Cześć! Nazywam się Jessica. Przyjaciele mówią na mnie Jess. Mam 16 lat. Mieszkam w Londynie.Jestem wielką fanką One Direction. A więc zacznijmy wszystko od początku......

  Tego dnia w radiu była audycja z One Direction. Chłopcy po kolei puszczali największe hity muzyczne. Najpierw Liam, potem Harry. Przez cały czas próbowałam się do nich dodzwonić. Niestety, na próżno. Podczas audycji Zayna również cały czas było zajęte. Przecież to normalne, każda fanka chciała by z nimi porozmawiać. Zbliżała się audycja Nialla. On był moim ulubieńcem. Nagle do pokoju wpadł tata:

-Jessie ubieraj się! Jedziemy po zakupy! - krzyknął tata
- Ale tatooo!!!! Teraz będzie Niall!! Proszę!! Mogę nie jechać!??-odpowiedziałam
- W samochodzie też jest radio. Poza tym MediaMarket jest na drugim końcu miasta, a jeszcze są korki.- wytłumaczył tata
- No dobra...niech będzie - zgodziłam się

  Korki zaczęły się tuż po wjechaniu na główną ulicę. Jednak nie byłam obrażona bo byłam bardzo wsłuchana w radio oraz jednocześnie patrzyłam jak na moim telefonie pokazuje się napis "zajęte". Mój tata był za to bardzo wkurzony. W końcu postanowił, że pojedziemy autostradą i wjedziemy do miasta tuż obok sklepu. Nagle zamiast tradycyjnego "pip pip pip" usłyszałam długi sygnał. Zrobiło mi się gorąco, moje serce zaczęło bić bardzo szybko. Usłyszałam głos. Głos należał do Nialla.

- Halo!? Cześć! Tu Niall Horan. Dodzwoniłaś się do BBC Radio 1!
- Halo!? OMG! Cześć!!
- Wygrałaś bilet na koncert 1D! Jak się nazywasz?
- Nazywam się JessicAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    W tym momencie było słychać tylko krzyk i pisk opon. Coś się stało...Wypadek. To na pewno był wypadek.

- Halo!!? Halo!!! Co się stało!!?? Halo!!?



No to taki jest I rozdział. Mam nadzieje że się podobał :) Nie obrażę się jak będą jakieś komentarze :)

4 komentarze:

  1. umrę jak nie wstawisz następnego rozdziału! ;oooooooooo
    koocham too! xX.
    od razu dodaje do "czytanych" u mniee! *.*

    http://69-dni-z-1d.blogspot.com/ http://story-about-me-and-1d.blogspot.com/ http://truestorybynattandpina.blogspot.com/
    Buziakiii!
    Natt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. II rozdział będzie jeszcze dzisiaj :DDziękuje :) Buziaaaki!! <3

      Usuń
  2. super ;dd dawaj następny rozdział naprawdę mi się podoba..
    już jestem ciekawa co będzie dalej, ale no nie musiałaś w takim momencie kończyć ;//
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń